Semestra izskaņā 7.l devās uz IIC “Dzelzceļš un Tvaiks ” nodarbību.
Ko tad pamanīja skolēni? Uz kuriem mācību priekšmetiem nodarbībā darītais attiecas?:
Biļešu printētājs – matemātika, latviešu valoda, datorika, ģeogrāfija. Skolēns varēja izvēlēties maršrutu, uz kurieni vēlētos aizbraukt un attiecīgi izprintēt biļeti.
Laikā jāapstādina vilciens, kad ir uzliktas austiņas un nedzird tuvojamies vilcienu – mūzika, sports(reakcija),dabas zinības(apkārtne).
Pilsētas makets (samazināts) – ģeogrāfija, dabaszinības, matemātika.
Mīšanās ar velosipēdu – sports. matemātika(ātrums, laiks).
Hoverhords – braukt pa sliedēm kā ar vilcienu(matemātika, sports: uzmanība, reakcija).
Mašīnistam jānoreaģē šķēršļu gadījumā – matemātika, fizika.
Lielākajai daļai skolēnu bija interesanti, patika praktiskā darbošanās – īpaši uzdevums, kur bija jānoiet ar stieplīti, lai nepieskartos pie maliņām. Par to varēja nopelnīt kartīti (tas arī aizrāva mēģināt vēl un vēl). Šķita interesanti, ka vajadzēja ar metāla stieplīti iziet posmu, nepieskaroties pie sānu malām, pa kurām vadīja elektrību – tur bija nepieciešama reakcija, uzmanība, koncentrēšanās. Hoverhordu mašīnistu, vilciena apstādināšanu spēlēja vairākas reizes, jo patika, ka ātri jānoreaģē.