Kas ir slinkums? Kā tas izskatās? Kur tas mīt? Kā tas izpaužas cilvēka dzīvē? Atbildes uz šiem jautājumiem meklēja 4. u klases skolēni jau pirms izrādes apmeklēšanas. Aktīva un radoša darba rezultātā grupās tapa interesanti zīmējumi un Slinkuma apraksti.
Valmieras Drāmas teātra izrādi daudzi skolēni vēroja ar interesi. Dažas atziņas pēc izrādes noskatīšanās.
- “Izrāde bija interesanta, īpaši tā daļa, kur katrs parādīja savu zīmējumu un pastāstīja, par ko viņi gribēja kļūt.” (Artūrs Belka)
- “Man patika izrādē notikums, kad futbolists deva piespēli un aizsita garām.”(Daniels)
- “Bija garlaicīga izrāde.” (Artjoms)
- “Man izrādē patika tas notikums, kad Annu rāja Slinkuma policija.” (Arīna)
- “Man patika tas, ka izrāde bija smieklīga.” (Rolands)
- “Man patika notikums, kad Oskaram uzbruka Sliņķu karalis.” (Roberts G.)
- “Es no izrādes iemācījos, ka nevajag slinkot, jo varu palaist savā dzīvē daudz ko garām.” (Keita)
- “Man patika, kā aktieri smīdināja bērnus.” (Kristiāns)
- “Izrādes nosaukums ir “Slinkums”, jo tur stāsta, kas būtu, ja, piemēram, sporta skolotājs neko nedarītu un tikai ēstu neveselīgu ēdienu. Izrādē man patika smieklīgais sižets.” (Ērika Garā)
- “Man patika izrādes sākums, bet nepatika beigas.” (Ralfs)
- “Es no šīs izrādes varu mācīties, ka man jādara viss, lai pārvarētu slinkumu.” (Roberts D.)
- “Izrāde būtu vēl interesantāka, ja būtu vēl viens aktieris, kurš tēlotu skolotāju.” (Jānis Reinis)
- “Man patika izrādes personāži.” (Gabriels)
- “Es varu mācīties no izrādes nebūt slinks.” (Linards)
- “Es no izrādes varu mācīties, ka vienmēr jāgatavojas pārbaudes darbiem un nedrīkst kavēt skolu.” (Lauma)
- “Es izrādē mainītu to, ka vajadzētu dekorācijas un padomāt par tērpiem.” (Ērika Germele)
- “Man patika izrādē notikums, kad Oskars apēda visu ēdienu.” (Artūrs Briedis)
- “Man patika aktieru talantīgais tēlojums.” (Raens)
- “Es no izrādes varu mācīties, ka slinkumu var pievarēt.” (Nameda)
- “Es izrādē mainītu to, ka uzmanību pievērstu visiem skatītajiem, ne tikai mazākajiem.” (Agate)
- “Man patika viss. Vilšanās tikai, ka mums nepameta Oskara somu.” (Amanda)
Pēc izrādes noskatīšanās skolēni atbildēja uz jautājumiem par izrādi, izveidoja latviešu tautas pasakas tekstu no dotajiem teikumiem, salīdzināja, kas ir līdzīgs un atšķirīgs izrādē un pasakā. Tā bija interesanta diena!