Erasmus+ programma dod iespēju ne tikai skolēniem, bet arī skolotājiem papildināt savas zināšanas un iegūt jaunu starptautisku pieredzi.
Erasmus+ projekta “Atbalsts efektīvākai kompetenču izglītības pieejas ieviešanai skolā” ietvaros jūnijā bija iespēja piedalīties kursos Florencē, Itālijā.
Kopīgās diskusijā tika meklētas atbildes uz jautājumiem, kas ir svarīgi ikvienam pedagogam. Kas ir pozitīva pedagoģija? Vai pozitīva pedagoģija un pozitīva psiholoģija ir viens un tas pats? Kas ir PERMAS modelis, kā to var izmantot problēmsituāciju risināšanā? Kas ir CASEL wheel? Vai visas emocijas ir pieņemamas, kā ar tām tikt galā?
Starptautiskā vidē bija iespēja uzklausīt ļoti dažādos viedokļus, jo katram kursu dalībniekam bija ļoti atšķirīga pieredze. Dažādie viedokļi un dažādie piedāvājumi problēmu risināšanai padarīja ikvienu diskusiju aizraujošu un interesantu. Izcilā pasniedzēja Susan Gagliano prata rast teorētisku pamatojumu mūsu piedāvāto situāciju analīzei. Pozitīvu emociju gaisotnē aizritēja katra kursu nodarbība.
Būt Florencē un Toskānā un neizbaudīt tās mākslas bagātības un dabas krāšņumu būtu nepiedodami. Katra diena pēc kursu nodarbībām bija izplānota, lai pabūtu Florences Domā, Ufici galerijā, redzētu Mikalandželo Dāvidu, izprastu Mediči dzimtas fenomenu trīs gadsimtu garumā, apmeklētu Pizu, Sennu, San Gimignano.