
Izglītības iestādes vadības pārstāvis: Mairita Belozareviča, 26292094, mairita@gnvsk.lv, e-klases pasts
Izglītības psihologs: Ingrīda Vinceviča, 25555938, e-klases pasts
Speciālais pedagogs: Inese Briede, 27050214, e-klases pasts
Medicīnas māsas: Daiga Mikolaja, Diāna Strupka, e-klases pasts
Karjeras konsultants: Edīte Zaube, 26400999, e-klases pasts
Logopēdi: A. Sarkane e-klases pasts, L. Seņkāne 20251104
Sociālie pedagogi: I. Holma-Ose 26491608, A. Bērziņa 25478670
Izglītības iestādes vadības pārstāvis:
- koordinē atbalsta grupas darbu;
- apkopo un izvērtē informāciju par izglītības procesa organizāciju un atbalstu skolēniem, kuriem nepieciešama palīdzība (sasniedzamie rezultāti ir nepietiekami, kavējumi slimības dēļ un neattaisnoti stundu kavējumi, uzvedības/komunikācijas traucējumi, kā arī ir cita informācija no skolotājiem un speciālistiem);
- organizē grupas sanāksmes;
- vēro un analizē mācību procesu;
- seko, lai atbalsta grupas lēmumi un rekomendācijas tiktu izpildītas.
Izglītības psihologs:
- veic nepieciešamo psiholoģisko izpēti;
- sniedz informāciju par veiktās psiholoģiskās izpētes rezultātiem skolotājiem un speciālistiem (ievērojot ētikas normas un konfidencialitāti);
- palīdz skolēnam izprast viņa mācīšanās traucējumu cēloņus un rast risinājumus situācijas uzlabošanai;
- konsultē skolotājus un skolēna likumiskos pārstāvjus par piemērotākajām metodēm mācību un uzvedības traucējumu risināšanā, veicina skolotāju un skolēna likumisko pārstāvju savstarpējo sadarbību atbalsta sniegšanā izglītojamam;
- veic individuālu darbu ar skolēnu, skolotāju vai skolēnu likumiskajiem pārstāvjiem;
- sagatavo rakstisku atzinumu par skolēna psiholoģiskās izpētes rezultātiem;
- sniedz atzinumus skolēniem par atbalsta pasākumu nepieciešamību mācību procesā un pārbaudes darbos.
Speciālais pedagogs, speciālās izglītības skolotājs:
- novēro un veic pedagoģisko izvērtēšanu spēju, prasmju vai mācību sasniegumu jomā;
- veic korekcijas darbu individuāli un grupās, palīdz veiksmīgāk iekļauties mācību un audzināšanas procesā;
- sagatavo rakstisku izvērtējumu par skolēna mācīšanās pamatprasmju apguvi, ja skolēns apmeklēs pedagoģiski medicīnisko komisiju, kā arī citas nepieciešamības gadījumā;
- konsultē skolotājus un skolēna likumiskos pārstāvjus par savas kompetences jautājumiem un palīdzības iespējām;
- iesaistās speciālās pamatizglītības īstenošanā;
- veicina skolēna mācību motivāciju un attīsta sadarbības un komunikācijas prasmes, palīdz skolēnam sagatavoties mācību stundām, ārpusklases pasākumiem;
- sadarbībā ar mācību priekšmeta pedagogiem, klases audzinātāju, konsultējoties ar atbalsta grupas specialistiem, var izstrādāt individuālo izglītības programmas apguves plānu, iepazīstina ar to skolēnu, skolēna likumisko pārstāvi.
Logopēds:
- veic skolēnu valodas traucējumu diagnostiku un korekciju;
- konsultē skolotājus un skolēna likumiskos pārstāvjus par korekcijas darba norisi;
- sagatavo rakstisku novērtēšanas ziņojumu par skolēna runu un valodu, ja skolēns apmeklēs pedagoģiski medicīnisko komisiju, kā arī citas nepieciešamības gadījumā.
Pedagoga palīgs:
- palīdz skolas pedagogam darbā ar skolēniem, atbalsta skolēnus mācību procesā;
- sadarbībā ar mācību priekšmeta skolotājiem plāno veicamo darbu, kā arī individuālo atbalstu mācību stundā;
- veic individuālo darbu ar skolēniem, lai paskaidrotu nesaprotamo mācību saturu un veicinātu mācīšanās motivāciju;
- piedalās izglītības iestādes informācijas sagatavošanā par skolēna mācīšanās pamatprasmju apguvi un uzvedības traucējumiem, ja skolēns apmeklēs pedagoģiski medicīnisko komisiju, kā arī citas nepieciešamības gadījumā.
Sociālais pedagogs:
- veicina pozitīva mikroklimata veidošanos skolā;
- sadarbojas ar klases audzinātāju, mācību priekšmeta skolotāju un institūcijām;
- novēro, sniedz agrīnu atbalstu skolēnam ar uzvedības, psiholoģiska vai medicīniska rakstura grūtībām ārkārtējās situācijās;
- veido skolēnu sarunas un grupu darbu nodarbības klases mikroklimata izpētei;
- izstrādā individuālo uzvedības korekcijas atbalsta plānu;
- palīdz skolēniem, kuri ilgstoši nav apmeklējuši skolu, iepazīstas ar ģimenes sociālajiem apstākļiem, vēro tos;
- prognozē iespējamās grūtības mācībās un saskarsmē nelabvēlīgu sociālu apstākļu gadījumā, plāno nepieciešamo atbalstu situācijas uzlabošanai;
- sadarbojas ar valsts un nevalstiskajām institūcijām skolēnu sociālo vajadzību nodrošināšanā;
- konsultē skolotājus, skolēnus un viņu likumiskos pārstāvjus bērnu tiesību aizsardzības un sociālās palīdzības jautājumos.
Medicīnas māsa, māsa (vispārējās aprūpes māsa):
- palīdz skolotājiem iekļaut skolēnus skolas vidē, sniedz ārstniecisko un profilaktisko palīdzību;
- informē atbalsta komandas speciālistus par skolēnu veselības stāvokli (ievērojot ētikas normas un konfidencialitāti);
- prognozē iespējamo veselības traucējumu ietekmi uz izglītības procesu, izstrādā ieteikumus skolotājiem un skolēna likumiskajiem pārstāvjiem;
- organizē un veic bērnu un pusaudžu profilaktiskos pasākumus;
- popularizē veselīgu dzīvesveidu;
- seko sanitāri higiēnisko normu ievērošanai skolā.
Karjeras konsultants:
- veido dokumentāciju karjeras atbalsta plānošanai un pasākumu īstenošanai (izglītības programmu integrēšana mācību un audzināšanas darbā);
- koordinē, organizē un vada karjeras attīstības atbalsta pasākums dažādām mērķgrupām;
- nodrošina informācijas pieejamību karjeras virziena izvēlei;
- nodrošina individuālas karjeras konsultācijas izglītojamajiem.
